هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.
در ذیل یکصد نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد.
ایده های کلی
1- نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود.
2- درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی تعیین کنید.
3- هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید.
4- یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید.
5- هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراه تان داشته باشید.
6- یک سنجاق سینه شخصی با آرم شرکت تان طراحی کنید و در جلسات به کت خود بزنید.
بازار هدف
7- نسبت به تحولاتی که شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر بگذارد، هوشیار باشید.
8- مطالعات تحقیق بازاریابی درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه های بازار هدف خود را بخوانید.
9- آگهی های رقبای خود را گردآوری کنید و با مطالعه آنها، اطلاعاتی درباره استراتژی، ویژگی ها و مزایای محصولات آنها به دست آورید.
10- از مشتریان بپرسید چرا شما را انتخاب کردند و خواستار توصیه هایی برای بهبود کیفیت شوید.
11- از مشتریان سابق بپرسید چرا شما را رها کردند.
12- بازار جدیدی شناسایی کنید.
13- به یک فهرست پستی مربوط به حرفه تان بپیوندید.
توسعه محصول
14- یک خدمت، تکنیک یا محصول جدید ارائه دهید.
15- نسخه ای ساده تر، ارزان تر یا کوچک تر از محصول یا خدمت خود پدید آورید.
16- نسخه ای شکیل تر، گران تر، سریع تر یا بزرگتر از محصول یا خدمت خود ارائه دهید.
17- خدمات خود را بهنگام کنید.
آموزش، منابع و اطلاعات
18- یک تیم مشاوره در زمینه بازاریابی و روابط عمومی مرکب از همکاران و صاحبان کسب و کارهای مشابه را گردهم آورید و به تبادل اندیشه و مسائل صنفی بپردازید.
19- برای کارکنان خود یک صندوق پیشنهادات بگذارید.
20- در سمینارهای بازاریابی حضور یابید.
21- کتاب های بازاریابی را بخوانید.
22- مشترک نشریات مکتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.
23- هرماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث کنید و ایده های تازه بگیرید.
24- به انجمن یا سازمان های مرتبط با حرفه تان ملحق شوید.
25- یک پوشه را برای یافتن طراح، نویسنده و سایر حرفه ای های بازاریابی کنار بگذارید.
26- یک مشاور بازاریابی جهت همفکری استخدام کنید.
27- «سفری خلاق» به شهر یا کشوری مترقی داشته باشید تا تکنیک های بازاریابی آنجا را یاد بگیرید.
قیمت گذاری و پرداخت
28- ساختار قیمت گذاری تان را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کجای آن نیاز به اصلاح و تنظیم دارد.
29- به مشتریان امکان دهید با کارت اعتباری پرداخت کنند.
30- به مشتریان ثابت، تخفیف دهید.
31- شگردهای معامله پایاپای را بیاموزید. به اعضای برخی باشگاه ها، گروه های حرفه ای و سازمان ها در مقابل تبلیغ محصولات و خدمات شما در نشریات شان تخفیف بدهید.
32- برای «پرداخت های سریع» و نقد، تخفیف قائل شوید و از مشتریان ثابت به صورت قسطی پول بگیرید.
ارتباطات بازاریابی
33- برای مشتریان کنونی و بالقوه تان یک خبرنامه منتشر کنید.
34- بروشوری از محصولات و خدمات تان را چاپ کنید.
35- همراه بروشورهای خود یک برگه نظرسنجی بگنجانید که پول تمبرش را شما پرداخته اید. بدین ترتیب می توانید بازخورد ارزشمندی از مشتریان دریافت کنید.
36- یادتان باشد کارت ویزیت درون جعبه کارایی ندارد، حتما آن را پخش کنید. به هر مشتری بالقوه دو کارت ویزیت و بروشور بدهید تا یکی را نگه دارد و دیگری را به دوستانش بدهد.
37- برای هرکدام از بخش های بازار هدف تان یک کارت ویزیت و بروشور خاص طراحی کنید، (مثلا یکی برای سازمان ها و نهادهای دولتی و یکی برای کاسب کارها و مصرف کنندگان)
38- یک پوستر یا تقویم با آرم شرکت تان چاپ کنید و به مشتریان هدیه بدهید.
39- روی سربرگ، برگه های فاکس یا صورتحساب، شعار یا جمله ای در وصف فعالیت خود به چاپ برسانید.
40- در بروشورهای خود نظرات مثبت مشتریان درباره کالا و خدمات خود را به چاپ برسانید.
41- یک فهرست پستی جدید را امتحان کنید. اگر به ثمر ننشست، آن را به فهرست های کنونی پست مستقیم خود بیافزایید یا به فکر کنار گذاشتن فهرستی بیافتید که توقعات شما را برآورده نمی کند.
42- برای بازاریابی به شیوه پست مستقیم از پاکت های رنگی یا بزرگ استفاده کنید یا نامه هایی را روی کاغذ سفید بدون خط بفرستید تا کنجکاوی گیرنده را برانگیزد.
رابطه با رسانه ها
43- از انتشار نشریات جدید متوجه شوید تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستید.
44- در روزنامه های عادی یا اقتصادی و نشریات تخصصی مطلب بنویسید.
45- مقاله ای به قلم خود چاپ کنید و نسخه های آن را برای همکاران تان بفرستید.
46- در تنظیم اخبار فعالیت شرکت خود کوشا باشید و آنها را به موقع و چندین بار برای مطبوعات ارسال کنید.
47- یکصدمین، پانصدمین یا یکصد هزارمین مشتری خود را در مطبوعات معرفی کنید.
48- یک جایزه سالیانه به راه اندازید و آن را در بوق و کرنا کنید. مثلا می توانید به بهترین کارمند سال شرکت یا سازمان خود جایزه بدهید.
49- در زمینه رسانه و روابط عمومی آموزش ببینید یا مطالبی درباره آن بخوانید.
50- در برنامه های رادیویی و تلویزیونی حضور یابید.
51- در مورد صنعت یا تخصص خود سفارش یک برنامه تلویزیونی بدهید و آن را به شبکه محلی خود بدهید تا به عنوان یک برنامه عادی پخش کند.
52- نامه ای به سردبیر روزنامه یا مجله محلی تان بنویسید و او را به ناهار دعوت کنید.
53- اخبار خود را همراه عکس مربوطه به مطبوعات بفرستید.
54- مرتبا روزنامه ها و مجلات را برای یافتن فرصت های روابط عمومی بخوانید.
55- برای مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصی کسب و کارتان بفرستید.
56- در صنعت خود تحقیق کنید و پس از کشف یافته ای مهم، آن را در اختیار مطبوعات بگذارید.
خدمات مشتری و رابطه با مشتری
57- از مشتریان تان بخواهید که بازگردند.
58- تماس های تلفنی مشتریان را بدون فوت وقت پاسخ دهید.
59- روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنید.
60- روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی بیادماندنی یا «نکته روز» را ضبط نمایید.
61- برای مشتریان تان نمایش یا هر رویداد جالب دیگر را سازماندهی کنید یا بلیت تئاتر و سینما و... برایشان بفرستید.
62- در دفترتان با حضور مشتریان یک سمینار برگزار کنید.
63- تشکرنامه های دستنویس خوش خط برای مشتریان بفرستید. می توانید برای جشن تولدشان یا سایر مناسبت های سال، کارت تبریک ارسال کنید.
64- مقالات جالب را کپی کنید و همراه کارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان کنونی یا بالقوه بفرستید.
65- بخشی از وب سایت خود را به مشتریان اختصاص دهید.
66- هرازگاهی دکور محل ملاقات خود با مشتریان را از نو طراحی کنید.
شبکه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان
67- به یک اتاق بازرگانی یا سایر سازمان های مرتبط بپیوندید.
68- بروشور خود را برای اعضای سازمان هایی که عضویت شان را دارید، بفرستید.
69- در ایام تعطیل، میهمانی تجاری بگیرید.
70- پس از شرکت در یک همایش، برای شرکت کنندگان آن نامه بفرستید.
تبلیغات
71- در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید.
72- یک شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید.
73- برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید.
74- از طریق پست مستقیم، کسب و کار خود را مشترکا با سایر حرفه ای ها تبلیغ کنید.
75- در یک دایرکتوری ویژه یا کتاب زرد تبلیغ نمایید.
76- به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ کنید. این آگهی را در نشریه ای پرمخاطب قرار دهید.
77- به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار، پدماوس یا لیوان تبلیغاتی بدهید.
78- درون پاکت نامه یا مرسولات پستی، چیزی برجسته بگذارید تا کنجکاوی گیرنده تحریک شود.
79- مقابل پیاده روی دفترتان به کمک لیزر یک پیام تبلیغاتی بتابانید.
80- برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع کنید.
81- آگهی های خود را کدگذاری و نتایج شان را دنبال کنید.
82- تابلو ساختمان تان و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی آن را بهبود ببخشید.
83- اگر فکر می کنید آرم شرکت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آمیزی کنید.
84- حامی مالی یک مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.
رویدادهای ویژه
85- در نمایشگاه های مربوط به حرفه تان، حتما یک غرفه بگیرید.
86- همراه سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از کودکان معلول، اسپانسر یک برنامه یا ضیافت شوید.
87- در مراکز آموزشی، دبیرستان ها ، دانشگاه ها سخنرانی کنید و به دانشجویان درباره حرفه آینده شان توصیه کنید شاید دانشجویان شما مشتری های آینده شما باشند.
88- خیابانی در منطقه جغرافیایی تان انتخاب و اعلام کنید که نظافت آن را سازمان یا شرکت شما برعهده می گیرد. رهگذران با دیدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسندیده تان خواهند شد.
89- بخشی از وقت و پول خود را به سازمان های خیریه یا غیرانتفاعی اختصاص دهید و نتایج آن را در مطبوعات به چاپ برسانید.
90- یک سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه کنید.
91- کتاب تالیف کنید.
ایده های فروش
92- روزنامه ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب های شرکت ها بخوانید.
93- شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.
94- ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.
95- حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.
96- نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.
97- به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.
98- از طریق اینترنت سفارش بگیرید.
99- به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.
100- از زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.
ptc پی تی سی چیست ؟
در چند سال اخیر کسب درآمد از اینترنت
بسیار مورد توجه قرار گرفته و روز به روز نیز بر تعداد افرادی که قصد دارند
از این طریق پول بدست بیاورند افزوده می شود. متاسفانه سایت های کلاهبردار
بسیاری از این امر سوء استفاده کرده اند و کاربران بسیاری وقت و هزینه خود
را در اینترنت صرف کرده اند ولی چیزی عایدشان نشده است. عدم شناخت و درک
کافی از نحوه فعالیت این سایت ها، تبلیغات نادرست، طرز تفکرهای غلط افراد
که فکر می کنند یک شبه و بدون زحمت می توانند پولدار شوند و ... باعث این
امر شده است.
PTC مخفف paid to click به معنی پرداخت برای کلیک می باشد
.روش پرداخت به ازای کلیک یک روش آسان برای کسب درآمد است که در این روش
شما نیازی به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید و ابزار مورد نیاز شما اینترنت
است .زمان زیادی از شما نمیگیرد ( مثلا یک ساعت در روز) و اینکه چه موقع از
روز رو به این کار اختصاص بدید به خودتون بستگی داره و با شغل های دنیای
واقعی کاملا متفاوت است.
اما شما در این کار نیز مانند سایر شغل ها
برای رسیدن به درآمد مطلوب باید تلاش کنید و مهمتر اینکه صبر و حوصله داشته
باشید و بدانید که نمیتوان یک شبه پولدار شد ولی در عین حال بدانید که این
روش پتانسیل بالایی برای درآمد زایی دارد که با فعالیت اصولی حاصل میشود.
این گونه سایت های تبلیغاتی (سایت های PTC) به ازای دیدن تبلیغات توسط
اعضای آن مقادیری پول بدست میارن که درصدی از اون رو به بازدید کننده ها (
یا همون کلیک کنندگان که منظور من و شما هستیم) می پردازن .
سایتهایی
که به این روش کار میکنند برای شما حداقل پرداختی در نظر گرفته اند که شما
باید به آن حد برسید تا بتوانید پول خود را برداشت کنید . مثلاً اگر حداقل
پرداخت سایتی 2 دلار باشد یعنی اینکه شما باید با کلیک بر روی لینک هایی که
این سایت برای شما قرار می دهد انقدر کلیک کنید تا به میزان 2 دلار برسید و
سایت به شما پرداخت داشته باشد .کاری که شما باید در این گونه سایتها
انجام دهید در حقیقت کلیک کردن بر روی لینک ها است. با کلیک بر روی هر لینک
تایمری در بالای صفحه باز شده قرار میگیرد که مدت مشخصی دارد . شما باید
صبر کنید تا زمان نشان داده شده تایمر تمام شود . سپس به شما پیامی مبنی بر
اینکه مقدار موجودی به حساب شما اضافه شد داده میشود . حال میتوانید پنجره
را ببندید و سراغ لینک بعدی بروید و به همین ترتیب کار را ادامه میدهید.
پس دقت داشته باشید در یک زمان فقط یک لینک از هر سایت را میتوانید مشاهده
کنید و مجاز به مشاهده همزمان تبلیغات نیستید.تعداد تبلیغات که روزانه در
این سایت ها برای شما در نظر گرفته میشود محدود است.
ذکر دو نکته در اینجا ضروری است :
1- متاسفانه بیش از 95 درصد این سایت ها اسکم (scam =کلاه بردار) هستند.
برای اینکه بتونید تشخیص بدید چه سایتی پرداخت داره و چه سایتی اسکمه راه
های زیر پیشنهاد میشه :
* مبلغ و تعداد هر کلیک در روز : اول از همه
ببینید اون سایت به ازای هر کلیک چقدر به شما میده، اگر بیشتر از 2-3 سنت
به ازای هر کلیک (در عضویت معمولی و رایگان) به شما میرسه به احتمال خیلی
زیاد اون سایت پرداخت نداره. فکرشو بکنید با یه بازدید مثلا 30 ثانیه ای از
یه سایت یا یه تبلیغ قراره چه اتفاقی بیافته که بعضی سایت 1 تا 10 دلار به
بازدید کننده میدن. مسئله بعدی تعداد کلیک در روز هست، در واقع بهتره بگم
در آمدی که شخص خودتون با کلیکاتون از سایت در میارید که معمولا این مقدار
کمتر از 5 سنت در روز هست که ممکنه 5 کلیک 1 سنتی باشه یا 50 تا کلیک 0.1
سنتی. اگر دیدید فرضا سایتی 40 تا لینک 1 سنتی در روز میده ، به احتمال
خیلی زیاد این سایت اسکمه.
* حداقل پرداخت پایین : معمولا سایت هایی که
پرداخت دارن حداقل پرداختشون کمتر از 10 دلاره و اکثرا در کمتر از 10 روز
پولتون رو به حسابتون میریزن
* تعداد افراد آنلاین به نسبت تعداد اعضا
* داشتن فروم یا تالار گفتگوی فعال
* داشتن گواهینامه
* بررسی سایت های مانیتورینگ برای اطلاع از وضعیت سایت مورد نظر
* مشورت با افراد تجربه و با سابقه در این کار
* و ...
2- نکته دیگه اینکه اگر بخواهید فقط و فقط با کلیک خودتون از این سایت ها
پول در بیارید، بهتره اصلا این کار رو شروع نکنید چون حتی اگر اینترنت
رایگان هم در اختیار داشته باشین خیلی به وقت گذاشتنش نمی ارزه و درآمد
چشمگیری نخواهید داشت.
آشنائی با برخی از واژه های متداول و پرکاربرد در سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC
عضو استاندارد Standard Membership : عضویت و کسب درآمد در تمامی این
سایتها رایگان می باشد. به چنین عضویتی، عضو استاندارد گفته می شود.
عضو ارتقا یافته (یا طلایی) Premium(or Golden) Membership : در تمامی این
سایتها می توانید با پرداخت مبلغی و برای مدت مشخصی مثلا 6 ماه، نوع عضویت
خود را از حالت استاندارد به حالت ارتقا یافته تغییر دهید.
ارتقای عضویت مزایای زیادی دارد، از جمله :
ارزش هر کلیک افزایش می یابد.
ارزش هر کلیک زیرمجموعه ها هم افزایش می یابد (نکته بسیار مهم)
در روز تعداد کلیکهای بیشتری برای شما در نظر گرفته می شود.
تعداد زیر مجموعه بیشتری میتونید بگیرید.
مدت پرداخت پول پس از درخواست برای اعضای ارتقا یافته بسیار کوتاهتر است.
و ....
اعضاء یا زیرمجموعه Referrals : این سایتها به صورت هرمی کار نمی کنند و
برای اینکه اعضای خود را افزایش دهند و درآمد بیشتری کسب نمایند یک سطح
عضویت در نظر می گیرند و یک لینک عضویت مخصوص، برای من و شما که عضو این
سایتها می شویم در نظر می گیرند، و ما باید این لینک عضویت را در اینترنت
توسط ساختن وبلاگ و سایت و چت و ایمیل و دیگر راههای تبلیغاتی پخش کنیم و
کسانی که توسط لینک عضویت ما عضو این سایتها شوند به عنوان Referral یا
زیرمجموعه ما در نظر گرفته می شوند. و این اعضا علاوه بر اینکه برای خود
شروع به کسب درآمد می کنند برای ما هم درآمد زا هستند و معمولا 50 تا 100
درصد درآمد این اعضاء بدون اینکه از خودشون کم بشه به حساب ما هم واریز می
شود.
خرید زیر مجموعه Buy Referrals : در بعضی از این سایتها می توانید توسط این گزینه زیرمجموعه فعال و دائمی بخرید.
کرایه کردن زیر مجموعه Rent Referrals : در اکثر این سایتها می توانید توسط این گزینه زیرمجموعه فعال به مدت یک ماهیانه اجاره کنید.
یک پیشنهاد مهم: دوستان عزیز همانطور که متوجه شدید هر چقدر Referral
بیشتری داشته باشید، درآمد شما در این سایتها بیشتر خواهد بود، پس سعی کنید
حداقل یک سایت یا وبلاگ به زبان انگلیسی و یک سایت یا وبلاگ به زبان فارسی
طراحی کنید و لینکهای عضویت خود را در این سایتها قرار دهید، تا referral
بیشتری بگیرید و به امید خدا درآمد خوبی هم کسب کنید. و همچنین با کرایه
کردن زیر مجموعه از سایت. البته در همه سایت ها این کار نمیصرفه چون نهایتا
پولی که برای کرایه کردنشون به سایت پرداخت کردید رو در بیارن، اما سایت
هایی هم هستند که با اجاره کردن زیر مجموعه میتونید به سود خوبی برسید.
http://www.neobux.com/?r=hbkmfr بهترین سایت کلیکی معتبر جهان با 6 سال سابقه و5 میلیون کاربر و رتبه 6 الکسا وپرداخت انی به حساب پی پال وپی زا
کامل ترین آموزش افتتاح حساب لایبرتی رزور یا پیزا ( liberty reserve ) به صورت تصویری
با
عرض سلام . امروز میخواهم آموزش ساخت حساب بانکی پیزا یا Liberty reserve را در
اینجا بصورت گرافیکی در اختیار شما بزارم . اول بیایید یکم در مورد این
بانک آنلاین اینترنتی اطلاعاتی کسب کنیم .
این بانک فعالیتش را از
تاریخ 27-Jul-2001 آغاز کرده است .اینگونه که به نظر میرسد این بانک در
روسیه افتتاح شده است . به نظر من بیشترین دلیلی که باعث شده این بانک
معروف شود آزاد بودن همه مردم از همه ی کشورها و نیاز نداشتن به پاسپورت و
بقیه اسناد برای ساختن حساب می باشد . یکی دیگر از دلایل مهم معروفیت این
بانک امنیت بسیار بالای آن می باشد . شما برای ورود به حساب پس از وارد
کردن شماره حساب و پسورد نیاز به وارد کردن پین امنیتی دارید و همچنین اگر
IP یا Browser کسی که قصد ورود به حساب شما را دارد تفییر کند برای وارد
شدن به حساب باید کد امنیتی که به ایمیل صاحب حساب فرستاده میشود را وارد
کند تا بتواند وارد حساب شود . دیگر نکنته امنیتی این بانک Master Key یا
همان شماره 3 رقمی میباشد که هنگام تغییر پروفایل و همچنین هنگام ارسال پول
از شما پرسیده میشود . این سایت دارای سیستم بسیار قوی در زمینه SCI (
دریافت اتوماتیک پول برای صاحبان سایت ها و فروشگاه ها ) و API ( سیستم
اتوماتیک و بسیار مطمئن برای پرداشت پول از حساب توسط سایت ها و فروشگاه ها
) می باشد .
همچنین ماهانه طبق قرعه کشی که انجام میشود 10 نفر از اعضای سایت برنده ی 100 دلار میشوند .
روزانه بیش از 40000 تا 80000 بازدید کننده دارد که رقم خیلی بالایی برای یک بانک اینترنتی می باشد .
خوب حالا آموزش گرافیکی ساخت حساب در این بانک را به شما یاد میدهم . سعی کنید مرحله به مرحله با من پیش بروید .
نکته
: برای ساختن حساب در این سایت باید حتما از V. P .N یا P .r-o.x- y
استفاده کنید . چونکه فرم ثبت نام و ورود به حساب با IP ایران باز نمی شود .
این یه این معنا نیست که ایران را قبول نداشته باشند . این سایت تمام کشور
ها را قبول دارد . یعنی همه میتوانند در این سایت حساب باز کنند.
مرحله ی اول : به سایت پی زا مراجعه کنید .
https://secure.payza.com/?dj2ZoOzsZrLj7qqRlPEJQLJXdkRCbP7QkkBBDFZZiX4%3d
مرحله دوم : بر روی Create Account کلیک کنید . به عکس زیر نگاه کنید :
مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه
شما باید از زمان عضویت به مدت یک ماه هر روز روی
تبلیغات کلیک کنید تا به مبلغ مورد نظر برای اجاره ی زیرمجموعه برسید،داشتن صبر و
حوصله اولی گام برای رسیدن به درآمد ماهیانه است.سعی کنید روزی دوبار البته با
فاصله زمانی زیاد به حسابتون سربزنید چون معمولا یک سری تبلیغات به بقیه تبلیغاتها
اضافه میشن ولی با زمان کم و بعد حذف میشن.
بعد از یک ماه کلیک شما مبلغ یک دلار دریافت میکنید که
میتونید با اون زیرمجموعه کرایه کنید.
مرحله دوم : انتقال پول از Main balance به
Rental balance
زمانی که به یک دلار رسیدید این یک دلار در حساب اصلی
شماست و برای اجاره باید به حساب اجاره انتقال بدید
آموزش انتقال در
ادامه مطلب
در
قسمت سمت راست حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام
Rental balance ،و کنار همین ، یک علامت + وجود
داره و شما با کلیک کردن روی این علامت میتونید به صفحه انتقال پول به
Rental balance برید.
روی گزینه + کلیک
کنید
روی گزینه Main balance کلیک کنید
با این فلشها میزان
واریز به حساب اجاره رو مشخص کنید و سپس روی دکمه کلیک کنید و سپس روی ok کلیک کنید
با کلیک روی نام
کاربری تون در بالای صفحه به صفحه اصلی کاربریتون برمیگردید
مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا
Rented Referral
در همون صفحه اصلی کاربری شما یک گزینه به نام
Referrals وجود داره که برای اجاره باید روی اون کلیک
کنید
سپس به صفحه زیر
میرید
اینها بسته های
زیرمجموعه هستند که شما با توجه به موجودی حساب اجارتون میتونید یکی از اینها رو
انتخاب کنید و روی همون گزینه کلیک کنید
امیدوارم موفق باشید
مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه
شما باید از زمان عضویت به مدت یک ماه هر روز روی تبلیغات کلیک کنید تا به مبلغ مورد نظر برای اجاره ی زیرمجموعه برسید،داشتن صبر و حوصله اولی گام برای رسیدن به درآمد ماهیانه است.سعی کنید روزی دوبار البته با فاصله زمانی زیاد به حسابتون سربزنید چون معمولا یک سری تبلیغات به بقیه تبلیغاتها اضافه میشن ولی با زمان کم و بعد حذف میشن.
بعد از یک ماه کلیک شما مبلغ یک دلار دریافت میکنید که میتونید با اون زیرمجموعه کرایه کنید.
مرحله دوم : انتقال پول از Main balance به Rental balance
زمانی که به یک دلار رسیدید این یک دلار در حساب اصلی شماست و برای اجاره باید به حساب اجاره انتقال بدید
آموزش انتقال در ادامه مطلب
در قسمت سمت راست حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام Rental balance ،و کنار همین ، یک علامت + وجود داره و شما با کلیک کردن روی این علامت میتونید به صفحه انتقال پول به Rental balance برید.
روی گزینه + کلیک کنید
روی گزینه Main balance کلیک کنید
با این فلشها میزان واریز به حساب اجاره رو مشخص کنید و سپس روی دکمه کلیک کنید و سپس روی ok کلیک کنید
با کلیک روی نام کاربری تون در بالای صفحه به صفحه اصلی کاربریتون برمیگردید
مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral
در همون صفحه اصلی کاربری شما یک گزینه به نام Referrals وجود داره که برای اجاره باید روی اون کلیک کنید
سپس به صفحه زیر میرید
اینها بسته های زیرمجموعه هستند که شما با توجه به موجودی حساب اجارتون میتونید یکی از اینها رو انتخاب کنید و روی همون گزینه کلیک کنید
امیدوارم موفق باشید